Starasta yökiitäjien asiakaslehti

Monimediallisen Stara-viihdejulkaisun levikki kasvaa merkittävästi, kun aikakauslehdestä tulee S-iltaravintoloiden virallinen asiakaslehti.

Vuodesta 2006 saakka julkaistun Stara-aikakauslehden levikki kasvaa toukokuussa jopa 30.000 kappaleeseen, kun lehti postitetaan jatkossa myös S-iltaravintoloiden noin 20.000:lle kanta-asiakkaalle. Stara korvaa samalla ravintolaketjun aikaisemman NightNews-asiakaslehden.

Stara valittiin yhteistyökumppaniksi laadukkaan materiaalin ja kohderyhmää kiinnostavan sisällön takia. Stara tuo lisäarvoa FunCardille, ja lehden kautta olemme mukana asiakkaidemme arjessa tukien heidän lifestyleaan, S-iltaravintoloiden ketjupäällikkö Miko Kamppuri kertoo.

– Lukijamme viihtyvät keskimääräistä enemmän yöelämässä, ja yhteistyö S-iltaravintoloiden kanssa vahvistaa Staran brändiä meille erittäin tärkeässä nuorten aikuisten kohderyhmässä. Yhteistyön myötä lehti tulee perinteisen tilausmyynnin lisäksi myös irtonumeromyyntiin, viihdelehteä kustantavan Stara Media Oy:n toimitusjohtaja Jocka Träskbäck kertoo.

Jopa 110.000 viikkokävijää keräävä Staran verkkojulkaisu keskittyy pääasiassa viihteeseen, mutta aikakauslehti on tarjonnut lukijoille myös matkailua, trendejä ja muotia. Uuden yhteistyön myötä lehteen tulee aikaisempaa enemmän myös yöelämään liittyvää sisältöä. Paperiversion lisäksi yhteistyö näkyy myös verkossa.

Staran verkkojulkaisu täydentää jatkossa S-iltaravintoloiden nettiportaaleja tuottamalla niihin uutisia päivän kuumimmista puheenaiheista, Kamppuri lisää.

Aikakauslehden mediamyynti toteutetaan yhdessä Suomen Metrotuotanto Oy:n kanssa.

Aiheesta lisää Markkinointi & Mainonta -lehdessä.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *